Tivat

Я прилитіла у Тіват вдень. По карті подивилась, що до моєї кімнати мені йти 50 хвилин від аеропорта, тому вирішила пройтись. Насправді потім тим самим шляхом, я ходила не раз. Аеропорт знаходиться поряд із автостанцією.

Сам Тіват дуже маленьке місто. Де мало туристів. Це і привабило мене в ньому, коли я вибирала де жити. Але насправді найбільше значеня зіграв відгук у помешкання про те, що там гарний інтернет. Так як я там працювала, це було для мене дуже важливо.

Я жила там два тижні. І кожен ранок перед роботою я ходила на пляж пити каву на купатися. Якщо я не забувала іх собою готівку, то ще вранці купувала свіжі булочкии. В Тіваті їх готуютть кожного ранку. Десь о четвертій ранку, і десь о шостій весь Тіван вже наповнений ароматтом ций булочок. Складно. пройти мимо. Лмше відсутність готівки спасає в такому випадку.

Ввечері та на вихідних я кудись їздила. Добрі були два тижня.

Це був початок літа і місцеві в моря ще не купались, сказали, що занадто холодно для ниих. А мене називали "люди з півночі". Кажуть лише люди з півночі можуть купитися в такому морі.


 
 

Це вже центр Тівату
 
 
 
 
 
 
 
 

   
 
 
 





мій пляж




Моя кава вранці перед роботою. І звісно море


Post a Comment

1 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)