Театр в Гдині

В Гданську, точніше сказати і Труймісті, я відвідувала якось здебільшого лише музичні вистави. 

По четвергах в Сопоті я ходила на Czwartkowe wieczory muzyczne, також я ходила на оперу. Це була чарівна Мадам батерфляй. І мені дуже сподобалась вистава, навіть більше, ніж в Києві. І костюми, і голоси, і постанова - все було чарівне.

Але найчастіше я була у музичному театрі в Гдині. Я була на трьох виставах - Мастер і Маргарита, Відьмак та Лялька. Це все мюзікли і дуже добре поставлені. Перша вистава була Мастер і Маргарита і я була вражена, що поляки так гарно все зробили. Хоча самі поляки мені казали, що дуже заплутана вистава. 

По Відьмаку на той час я ще не дочитала першу книгу і майже нічого з тої книги не було у виставі. 

Але ось з Лялькою мені повезло, що я читала, бо було б складненько зрозуміти все.

Тут просто залишаю на згадку текілька фото з телефона.



'




Post a Comment

3 Comments

  1. Було б добре, як би ти вказувала хоча б приблизні дати...

    ReplyDelete
    Replies
    1. добре, я виправлюсь :)

      Delete
    2. Спілкування двох анонімів)

      Delete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)